Presidentti Boyd K. Packerin hautajaiset

Presidentti Boyd K. Packerin, Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon kahdentoista apostolin koorumin presidentin, hautajaiset pidetään tabernaakkelissa temppeliaukiolla perjantaina 10. heinäkuuta 2015 klo 11 Kalliovuorten kesäaikaa (klo 20 Suomen aikaa). Hautajaisiin voivat osallistua kaikki kahdeksan vuotta täyttäneet.

Presidentti Packer kuoli 3. heinäkuuta Salt Lake Cityssä 90-vuotiaana.

Hautajaiset välitetään suorana lähetyksenä kirkon satelliittijärjestelmän kautta sekä seuraavilla sivustoilla ja kanavilla: MormonNewsroom.org, lds.org, KSL TV 5.2, BYUtv, BYUtv Global, BYUtv Eleven, BYUtv International ja Mormon Channel. Lisäksi äänilähetys on kuultavissa KLS radio, BYU Classical 89 ja BYU-Radio -kanavilla.

Yksityinen hautajaistilaisuus järjestetään julkisen hautajaistilaisuuden jälkeen Brigham Cityn hautausmaalla.

Vainajalle ei voi käydä jättämässä jäähyväisiä, mutta myötätunnon ilmaukset voi kirjoittaa presidentti Packerin viralliselle Facebook-sivulle tai lähettää sähköpostitse osoitteeseen condolences@ldschurch.org.

Kukkien sijaan presidentti Packerin perhe on pyytänyt muistamisia kirkon FamilySearch-rahastoon. Lahjoituksia voi tehdä osoitteessa give.lds.org/familyhistory.